Dag 1 – En bild på mig + några rader om mig


Jaja. Jag heter Ida Evelina Gravé. 14 år osv.. allt sådant som är ointressant. Jag är en idrottsintresserad tjej, går i innebandy, fotboll och dans. Äääälskar musik som är med mig överallt, djur äär också något jag tycker väldigt mycket om och ett här hemma skulle sitta fint. Åh, MAT! men är kräsen och är så töntig att jag inte äter det jag inte tycker om. Något jag alltid har velat göra är att bada med delfiner. Mitt bästa minne än så länge är min resa till USA som jag gjorde i april. Jag älskar också att träffa nya människor! Sedan är dekoration, pyntning och pyssel grymt kul. Jag är en pratglad "vanlig" tjej som älskar upplevelser. Därja! Och där har ni "några meningar".



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback