ensamheten

Här hemma sitter jag och lyssnar på när mamma och pappa pratar med Jesper om en lägenhet i örebro som dom hittat. Ska kanske åka och kolla på den redan imorgon? Att det skulle gå så fort kunde jag aldrig tro. De pratar om hur stor den är, om tvätten, längden till stan osv.. Det är sjukt hur jobbigt det är att lyssna på, kan inte ens tänka tanken på hur tomt det kommer att bli när han inte är hemma minst 5 gånger i veckan. Bara att inte höra alla grymt irriterade saker som jag annars gör, eller tjaffset om en tv kanal - haha, låter rätt töntigt? Har inte tänkt på det förut och har aldrig haft något emot om att han skulle flytta. Men nu när det väl händer något och att han tänker göra det, då kommer jag på att jag faktsikt skulle sakna honom. Jajja, leave it.
Next up: Innebandyträning och sedan startar första natten på mitt vinterlooov.  Oooch bilden under är en gammal en.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback