svar på kommentar

Fick en kommentar för alldeles för länge sen för att egentligen svara på nu. Men jag gör det ändå! Det var en jättegullig anonym person som kommenterade min hud. Tyckte att den var fin och undrade vad jag gör för att inte få massvis med finnar och liknande. Kan ju börja med att säga att jag har tur, tur att jag inte alls får mycket finnar. Men jag använder mig av aco spotless deep cleansing varje morgon och kväll. Den gör huden ren, rengör porerna på djupet och förebygger finnar. Ha tålamod, för jag kan lova er att det ger resultat! Jag tar också ansiktsvatten ungefär varannan dag för att känna mig ännu fräschare. MEN ett grymt bra tips är att hjälpa det lite på vägen, använd puder osv. mindre och mindre, tillslut har finnarna försvunnit och ni har inte något ni behöver täcka över! Nu för tiden använder jag aldrig något sådant förutom vid speciella tillfällen och jag trivs ändå, superskönt!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback