är inte med mig

Ja, nu ska ni få höra!!
I söndags: Strömavbrott på kvällen, hann typ inte göra klart so:n och internettet slutade fungera efter avbrottet.
I måndags:
Jag missade bussen när jag hade sprungit som en dåre till station, fick vänta 40 min längre.
Igår:
Alarmet gick inte igång, försov mig en timme. Lite försenad till skolan blev jag. Internettet slutat funka från strömavbrottet tidigare, när jag ringer och frågar Vera när träningen börjar svarar hon: om 15 min = försenad.
Idag:
Strömavbrott när jag fixade mig. Såg inte ett skit & sprang omkring med mobillampan hela morgonen.
Mina dagar sen pappa åkte, haha snacka otur... Nu sitter jag iallafall med mina små kompisar och väntar på att matten ska börja. Och ikväll är det dans igen = världens bästa humöör! DANS ♥

gotland 2010



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback