Dag 1 - En nytagen bild på dig och 5 fakta om dig själv.


1. Jag hatar skräckfilmer, har inte sett någon på minst ett år. Inget roligt i dom,
har nästan alltid dåligt slut och är bara jobbigt om man ska cykla hem eller sova själv.
2. Jag älskar att spela spel. Frågespel, kortspel, tärningsspel, vilket som. Även tävlingar inom spelen.
3. Jag älskar stora tjocktröjor (typ pappas eller någon), bland det skönaste som finns!
4. Ibland kan jag få en liten ångest över att jag blir äldre, inte för att jag är rädd för att bli
"gammal", utan för att ta ansvar, betala för grejer i lägenhet, köra bil. Ja allt, ni fattar!
5. Jag tycker det är jättekul med jul och påsk pyssel! Känner sig rätt liten, plus att det är
kul att hitta på och är allmänt trevligt! Dessutom är det kul att jul- och påskpynta!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback