från sommaren - i år.

Nej, jag är verkligen inte sån som hatar vinter och vill ha sommar året runt. Jag tycker att vinter är jättemysigt, med snön, de varma kläderna osv.., allt det där har ni hört förut! Dessutom älskar jag att åka skidor och snowboard, så inga minus! MEN, ni måste medge att det är himla härligt mitt på sommaren = sommarlov. Det är nog därför alla gillar årstiden så mycket, dels för värmen, badandet osv.. Men också för att man har tid, har tid att göra allting man vill göra. Man behöver inte säga nej till att träffa kompisarna för plugg, man behöver inte vara stressad för att hinna med allting. Ja, ni fattar! Här får ni några härliga sommarbilder från i år.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback