frånvarande

Himla ledsen för min uppdatering här på bloggen. Men idag har jag verkligen haft fullt upp. Haft en toppendag med johanna, så himla skönt att bara ta det lugnt och snacka med tjejen! Dagen: CYKLADE in till vasahallen, där mötte jag johanna och kollade sedan på hennes lillasyster som spelade match. Efter matchen bar det av till nya affären vid donken. (glömt bort namnet för tillfället) Ursäkta språket men JÄKLAR VAD GREJER rent utsagt! Och så himla billigt! Världens bästa ställe att köpa presenter och julklappar på kan jag rekomendera! :-) Fick med mig tuggummi, ansiktsmasker och en present till mamma hem. Fanns obeskrivligt mycket "bra att ha" saker därinne. Oooufh! Sedan åkte vi vidare till donken. *Efter*: Hem till johanna för wii spelande och nu sitter jag här. Tack för dagen bästa du! jag älskar dig

lyyycka! sommar ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback