”om du säger så"

Tjenare! Ledsen för uppdateringen, orkar inte som vanligt. Är en väldigt bra bortförklaring! Har snackat med
flera i min klass. Hör och ser hur alla säger/skriver, "nu ska jag sittta och göra so uppgiften, sen får jag kolla
lite på alla grejer inför engelska provet, sedan är de ju svenska texten också? Men biologin då, har du gjort
klart alla frågor så du kan plugga till provet? Och spanskan då? Har du börjat med glosorna?" Och jag
säger såhär: NEJ, NEJ, NEJ, NEJ, NEJ. Jag har inte gjort någonting, orkar inte göra någonting. Jag vill känna
mig liten och inte behöva tänka på någon jobbig skola. Därför sätter jag mig nere i källaren med madrass,
kudde, filt osv. Tar med mig disney musik och ett gammalt ritblock! HÖRS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback