bekännelser ++

Jag är lätt att prata med och jag älskar att träffa nya personer, prata o blablabla, och jag har ett rätt så bra självförtroende. Men jag är inte den som väljer att leda eller den som skriker efter uppmärksamhet, jag roffar inte åt mig allt. Och jag tycker inte om att göra något speciellt på beställning. Jag kräver mycket av mig själv, nästan så att det kan bli jobbigt ibland, speciellt när det gäller skolan. Jag kan alltid lite mer än vad jag tror.

Det är ofta som jag har önskat att jag föddes för typ 60 år sedan, jag vill vara en sån tjej som bodde i byn, en tjej som typ lever i filmen barnen i bullerbyn. Rider häst o vagn för att komma någonstans, springer över till andra sidan gården för att leka, matar alla får och går en lång grusväg med vännerna till skolan. Och vad gör jag nu? Sitter och bloggar framför en dator som jag fått av skolan och har samtidigt en surfplatta i handen.

Som säkert alldeles för många vet så är jag kräsen vad gäller mat, för kräsen, jobbigt kräsen. Och det är jäkligt pinsamt när man blir bjuden på mat, men väljer att inte äta upp det, även fast jag själv tycker att det är as töntigt haha.. Jag tror seriöst inte när jag börjar gilla någon eller inte, jag tror inte att jag verkligen har gillat någon extremt, någonsin. Jag kan inte skilja känslan helt, än.

Jag älskar att ta kort och skaffa minnen, på nästan alla ställen jag är på för att jag ska kunna komma ihåg. Jag hatar att vara helt själv, jag älskar att mysa, ha närhet. Jag tycker om att måla, men jag är jättedålig på det. Jag älskar gulbil leken! Men bara när jag får slå.. Jag hatar att förlora i spel, typ kortspel och sånt. Jag älskar att dansa, mer än något. Jag betalar nästan aldrig mer än 300 kronor för ett klädesplagg, jag älskar att spara pengar. Jag blir ganska lätt brun och jag älskar att sola och bada. Känslan av att vara helt nyklipp och att bli kliad på benet, ryggen, handen, armen, magen, i ansiktet eller håret = överallt, är bäst.

Jag har just precis berättat 22 sanningar om mig själv.





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback