IMORGON SÅ ÄR DET...

... exakt ett år sedan jag var på det bästa stället jag någonsin har varit på - USA. Alltså fatta allt jag gjorde där, jag fick vara i USA i 17 dagar, jag fick vara med om det bästa.

Jag fick klappa och mata världens finaste djur, delfiner.

Jag fick bo med min familj i två olika hus för oss själva, med pool, jazucci och allt vad det vaar.

Jag fick hålla i en aligator, men dom på mig är inte lämpliga att visa, haha..

Jag fick hänga upp o ner/mot marken 283749999 meter över marken, tror min röst sprack där. Men jäääklar vad kul!

Jag fick klappa stingrockor, och de var sviiiinäckligt säger jag bara!

Jag fick se flamingos, sköldpaddor, sjölejon, uttrar, aligatorer, späckhuggare och en tvättbjörn några meter ifrån mig.

Jag fick se solnedgången vid stranden, något som jag alltid velat.


Det räcker vaaa? Det värsta är att du redan vet aaallt det här, men du ska bara veeeta hur glad jag blir av dom här.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback