-

Look into my eyes, you will see what you mean to me. Search your heart, search your soul and when you find me there you'll search no more.


Varför är det just dom dagarna man ska plugga som man vill hitta på så himla mycket annat? Skulle kunna göra vad som helst idag. Träffa dig, dig eller dig. Åka till badet. Tränat with a friend. Bowlat. Fast går något av det? Nej. Varför ska just jag bo på landet? Jag kan dra ut och cykla - bara för att. Helt sjuuukt hur rastlös jag är, och ändå har jag inte lärt mig ett skit på fysiken än. Jag ska nog gå och sova en liten stund, fast juste jag måste göra ett kapitel i matteboken också :P Kan de inte bara bli sommarlooov? Jäklar vad glad jag var här under, jappjapp.. Äh, vi hörs senare!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback