Dag 2 - 3 sanningar om dig

1. Jag är as nervös för hur jag kommer se ut i tandställning. Det jobbiga är att alla kommer se den heela tiden eftersom att jag ler med tänderna så fort jag ens säger hej till någon haha.. Har blivit en vana, men förstår inte varför jag ändå "vill" göra det eftersom att jag har så jäkla fula tänder? Menar inget illa mot dom som har tandställning, det är jättemånga som man inte ens tänker på att de har det.

2. Jag "låtsas slåss" jätte ofta haha, typ boxar till en på armen. Även fast jag själv kan tycka att det är
skitirriternande när någon slår till mig så gör jag det ;-) Haha, oj vad töntig jag är.

3. Jag äälskar att få komplimanger. Jag kanske inte visar det så ofta eller svarar något "bra" på den gulliga kommentaren,
men jag tar åt mig jättemycket. Jag får väldigt mycket bättre självförtroende, och är nog egentligen inte ensam om det.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback