KLIPPT

Japp, nu är det klart. Klippte typ 4 cm så var väl inte så farligt ;-) Sitter och tjurar som alltid efter att jag har klippt mig. Inte för att jag är missnöjd för klippningen eller frisören, hon gjorde ju som jag sa och kunde inte gjort det bättre. Men hur FAN kan allt mitt hår bara försvinna? Det är helt sjukt hur mycket hår jag tappar. Om man tänker tillbaka för ca. 4 år sen, då har jag lätt MINST 3 gånger dubbelt så mycket hår än vad jag har nu, och ändå har jag inte ens tunnat ut det? Förut kunde jag inte ens ta håret bakom öronen för att jag hade så tjockt hår, jag kände dom inte. Nu syns öronen till och med igenom håret? Ååå så jäkla ledsen :-( Orka att ni ens skulle läsa det här. Ska käka mat nu, heeejs!

mitt hår är knappt en halv toffs? </3 moget.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback