- sanningar om mig

1. Jag tänker alldeles för mycket. Väldigt mycket om framtiden, när jag väl har börjat att tänka på det, bekymra mig om det eller ser fram emot det så kan jag inte sluta. Jag tänker på att det blir värre, att det kommer bli tråkigare för de som har hela barndomen och livet framför sig. Tänker: Jag saknar barndomen, då vi inte använde facebook utan var ute och lekte. Då vi inte smsade varandra, utan vi träffades och lekte med barbies. Mina barn på 14 år tänker: Jag saknar barndomen, då vi bara använda Iphones och vanliga egna macbook datorer, då man bara kunde hålla kontakten via facebook. Nu har vi ju egna stora skärmar som är inbyggda i väggen och som man kan peka på. Ni fattar!

2. Jag vill inte flytta hemifrån. Jag vill inte flytta hemifrån nu och som det ser ut så vill jag verkligen inte göra det när jag går på gymnasium heller. Förstår inte hur Jesper redan vill flytta, och det händer i april. Jag gillar att vara hemma, det är inte en enda hel dag som jag är hemma helt själv. Och jag tycker om att ha sällskap, jag skulle känna mig alldeles för ensam annars. Dessutom är lägenheterna som man oftast köper när man precis börjat i gymnasium minimalt små, i den som Jesper ska bo i skulle jag nästan känna en cellskräck.

3. Jag älskar att sova! Egentligen skulle jag kunna sova en hel dag, tycker att det är så himla skönt att bara ligga och dega i timmar i sängen. Men däremot gör jag aldrig det, det senaste jag någonsin har gått upp är halv 1, och det var för 4 år sen. Vet ni varför jag går upp? För att jag inte vill missa frukosten, haha. Älskar fruuukost, bästa på dagen, läätt!! Jag bryr mig ganska mycket om när jag äter, därför är det lika bra att gå upp så behöver jag inte tänka på dom problemen ;-)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback