15 korta - det du inte visste om mig

1. Jag önskar att jag kunde sjunga och spela gittar.
2. Det kan ta en timme för mig att hänga in 15 tröjor i garderoben.
3. Jag brukar gå och borsta tänderna i typ 10 minuter, älskar det!
4. Mina betyg för höstterminen: "2 A, 4 C och resten B. Jag är nöjd.
5. Egentligen har jag bara tre riktiga kusiner, Joel som är den minsta bor bara hos Ylva.
6. Jag går jättelätt upp i vikt, så när jag får tandställning ska jag börja med godisuppehåll.
7. Min naturliga bena i håret är varken mittbena eller snebena, den är mitt emellan. Skit irriterande.
8. Egentligen så hatar jag att både låna av eller ut pengar från/till någon, men jag gör det ändå.
9. Jag är rädd för att gå ner i källaren när jag är ensam hemma, även fast jag bott här hela livet.
10. Jag älskar att bli kliad. På ryggen, i håret, på benen, på armarna, i ansiktet. Spelar ingen roll.
11.Jag är verkligen inte nattmänniska, blir trött jättetidigt och går också upp tidigt. Skittråkig, haha.
12. Jag knäcker allt som går att knäcka på kroppen. Och börja inte med det, jag vet att det inte är bra!
13.Jag får grymt mycket finnar av chips, jag skäms när jag har typ 3 st - därför undviker jag hellre det.
14. Jag har typ tix. För att jag inte ska gå och rycka på näsan, munnen eller ögonbryna så blinkar jag jätte ofta.
15. Jag tänker jätteofta på hur det skulle vara om jag var henne, eller om jag umgicks med honom osv.. när jag ska sova.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback