Dag 01 - En nytagen bild + 10 sanningar om mig.


1. Jag hatar att kolla på skräckfilmer, därav anledningen till att jag aldrig kollar på någon. Jag är jäkla rädd och
ser ingenting kul i dom, det är ju bara jobbigt? haha. Däremot älskar jag musikfilmer och disneyfilmer!

2. Jag är jätte missnöjd med mina tänder och mitt leende. Visst, tänderna kommer att bli raka - men jag har
inget stort leende heller. Vill ha raka tänder som är lika stora och ha ett brett leende. Hur underbart?

3. En dröm jag har är att få simma med delfiner, det har alltid varit en utav mina drömmar. Senaste resan - när
jag var i USA så fick jag både mata och klappa urgulliga delfiner. Men nog räcker det inte! Så himla fina djur.

4. Jag blir väldigt lätt åksjuk när man åker bil, båt, buss eller tåg. Speciellt när man åker på vägen. Däremot blir jag aldrig yr när jag åker berg o dal bana eller någon annan slags karusell, inte heller när jag sitter nära vattnet - åker i en båt själv.

5. Jag tycker det är jätteroligt att laga mat. Men inte själv, jag behöver någon som håller mig sällskap, hellst en vän!

6. Jag älskar sommaren (när det är varmt). Jag älskar vintern (när det är snö o kallt) Jag älskar att sola och bada!! Och
jag älskar att åka snowboard och skidor, och att larva mig i snön. hihi, bäästa årstiderna! Men i 1:a hand - sommar.

Jag tycker att det räcker med 6 sanningar...



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback