Dag 02 - Berätta om mina familjemedlemmar.

Berättar enkelt.

Mamma Bodil: En mamma som alltid har funnits där för mig. En mamma som kanske är lite nyfiken och vill veta lite för mycket, haha! Men är jätteglad att hon frågar mig och pratar med mig om saker. Ni vet, mamma och dotter snack. Hon lagar gryymt god mat (det jag tycker om, hehe) och älskar att åka utomlands som jag. De flesta av mina vänner har aldrig sett henne i en annorlunda frisyr än det hon vanligtvis visas i, haha! Bäästa mamma!


Pappa Martin: Är den som följer med mig överallt när det gäller sport. Jag är så sjukt glad att jag har föräldrar som engagerar sig i det jag gör. Han peppar mig till att träna, tittar på mina framsteg och ger mig tips. Pappa är även den som vill vara med om saker. Han åker gärna med på berg o dal banor osv.. när vi är på sådana ställen - som i USA. Han är även den som hjälper mig väldigt mycket med skolan. Pappa är den som skämtar jäkla mycket med mig. Jaa, jag älskar honom.


Bror Jesper: Jaa, snart 17 år och flyttar hemifrån om lite mindre än 4 månader, usch. Men ni, ni som har syskon som är nästan lika gammal som en borde förstå hur det är, haha. Ibland är han världens bästa - snäll som tusan, vill hjälpa mig, skämtar, vill hitta på något, låter mig bestämma hehe. Kan till och med hjälpa til med läxorna, haha! Ibland är han den värsta - "taskig", irriterande, bestämmande, dryg osv.. Ni fattar, haha! En bra sak med att ha en storebror är att jag får hans gamla tjocktröjor och sånt! Men jag är glad att jag har honom, kommer blir jäkla tomt när han flyttar.

(alla bilder är från usa)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback