Dag 05 - En nära vän och hur vi träffades.

Jag antar att vi träffades genom friitdrotten. Som små gick båda två i friidrott där alla hängde ihop, ett riktigt härligt gäng det där!! Hela gänget tränade tillsammans, tävlade tillsammans och åkte på "resor" tillsammans när vi åkte på tävlingar. Vänner var vi allt men vi stod absolut inte varandra nära. Efter några år började båda vi i samma innebandylag då vi fick ännu bättre vänskap. Det var så vi lärde känna varandra ännu bättre. Och nu på senare tider (cirka 2 år sedan) var jag en annan vän som också skulle träffa henne. Efter en dag med varandra fick vi bra kontakt och tyckte om att vara i sällskap med den andre helt enkelt. Den jag pratar om är min kära vän Johanna!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback