FÄRG I MITT HÅR!

Shitshitshitshit. Haha, är jag töntig eller? Det här är första gången jag har i färg i mitt hår som inte är vanlig spray som man använde när man var liten. Jag satt uppe, plötsligt ropar mamma och säger att jag kan få tona ljusa slingor i håret på mig om jag vill. Tänkte inte äns, sprang bara ner och mamma började sätta i färg. Och mitt i det hela blev jag lite nervös, tänk om de skulle bli skiiit fult? När mamma håller på att mosa i färgen: "Äsch, om det är dåligt så försvinner det endå efter typ 8 veckor." Haha, jotack! Klart nu, och resultat: ingenting! Haha assååå. Men lite syns det, blev typ lite mer liv i håret bara. Jag som tyckte att jag var så modigt och ens hade något i håret för första gången. Haha!
**jag igår**



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback