KRETA 2005

Nu kommer nästa resa, min resa till Kreta som nästan är den sista jag berättar om. Där var jag i två veckor, och jag har nog aldrig skaffat vänner så fort som jag gjorde där.
Träningspass 1, i vattnet. Klart man är med på alla barnlekar som man kan vara med om, vattenrugby!!
Här är några utav mina vänner som jag träffade. Flickan framför mig hette Julia och henne umgicks jag med mycket. Pojken som sitter bakom jesper var hennes bror, och han var exakt lika gammal som mig, samma datum och alltihop.
Klaaart man gosade med gullekatterna!! Det tråkiga är att alla dessa katter är så himla magra :-(
Julia och två andra tjejer som jag träffade på vid hotellet, som jag dessvärre inte kommer ihåg namnet på. Men kul hade vi!
Undrar hur många vuxna det var som egentligen bara ville smälla till oss, så som vi höll på att leka jaga med vattnet vid poolen där alla andra solade.
Med dessa tre tjejor dansade jag på scenen. Älskade dans och sång redan på den tiden! Har för mig att vi antingen sjön till "every time we touch", eller någon ABBA låt.
Träffade även en sista tjej, hon som jag kom mest överens med och som jag höll kontakt med länge. En norks tjej som hette Tina och var ett år äldre än mig om jag minns rätt, vi träffade varanda när båda försökte lära sig att dyka vid poolen. Sedan när hon skulle åka hem gav vi varandras adress, och vi var "brevvänner" i två år innan vi började tappa kontakten tråkigt nog.
Haha, lilla skillnaden!! Dagen vi kom dit träffade vi på familjen simonsons som skulle åka hem dagen därpå. På bilden ser ni en riktigt solbränd Linn som var där i någon vecka, och Jesper som alldeles nyss hade kommit dit.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback