låt honom tro att allt är som förr

Hejsan allesammans. Just nu sitter jag med familjens dator hemma och tar det lugnt, tror jag ska gå och ta en macka snart. Senare ikväll har jag innebandyträning, lika dåligt träningstid som vanligt tyvärr.. OCH SNÖN?!??! Var fan är snön? Jag åkte i backen innan december förra året till februari typ. Nu är det mitten på januari och jag har inte ens kunnat tänka tanken på att göra en snögubbe/snölykta i år, för att det inte har funnits någon snö. Det tycker jag faktiskt är riktigt tråkigt. Enligt mig ska snön ligga tjockt på marken i ungefär två månader. Men vad kan jag göra åt saken? Därför
lägger jag ifrån mig datorn nu och vilar tills träningen börjar. Bilden är från nyår 2009, rääätt gryyyym.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback