SVAR

Jag vet vilket helvete det är med tandställning, men ska man va fin får man lida pin! hur länge har du haft din tandställning och hur länge ska du ha den? har det blivit någon skillnad än? svara gärna i ett inlägg :) jättefin blogg har du!

Jag fick min tandställning den 15 maj, så har haft den i lite mindre än 2 månader bara. Jo allt har det blivit skillnad, gluggarna där bak som jag ska täppa igen har blivit mycket mindre, precis så som det ska bli. Men sedan har jag ju mina framtänder och dom bredvid = de snea tänderna som ska fixas senare, ska få räls över hela överkäken i september. Så har bara kommit en millimeter bit på hela vägen. Jag ska ha tandställning i 1,5 till 2 år. Sedan kommer jag få en ståltråd bakom tänderna efter tandställningen för att resultatet ska hålla.
Tack gulleduu! :-)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback