08 – En bild på mig + 10 fakta om mig.


1. När det gäller träning, sporter och liknande, så har jag jättedåligt självförtroende.

2. Jag blir väldigt lätt avundsjuk, men jag låtsas alltid som att det inte är någonting.

3. Dansen är just nu något jag älskar över hela mitt hjärta.

4. Jag lutar mig alltid mot någon, och jag älskar att kramas. Vissa kan säkert tycka att jag är lite klängig, haha.

5. Jag oroar mig för mycket om allt, och tar tag i saker liite för sent oftast.

6. Som svar på någon gammal fråga: Nej, jag tycker inte att jag har fin kropp. Ja, jag skulle vilja göra om mycket, men isåfall på egen hand,
alltså inga operationer eller något sådant skit. Det vill jag även fast vissa grejer inte kan göras om, som vart mina höftben sitter, haha. Ja, jag
kan bli äcklad över mig själv, och skämmas, men jag är säker i den jag är.

7. Jag blir ofta grymt irriterad på småsaker, och säger alltför ofta till om det haha, eller ger blickar. Ja, det måste jag sluta med. Men kan
inte låta bli när man hör smaskningar, snarkningar eller liknande.

8. Jag älskar att ge massage (oftast, heh) och hålla på med andras hår.

9. Jag älskar att ta kort, på allt och alla. Att skapa minnen som man kan titta tillbaka på. 

10. En kommentar kan göra min dag, även fast jag kanske inte alltid är så bra att ta emot dom, men tro mig - jag blir glad!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback