mat problem

Hejsan! Vad har ni för er? Jag sitter här i soffan och tittar på någon dramaserie med mamma, verkar helt okeej. Har inte kunnat käka något idag för min fula tandställning. Ni som inte har det, tacka gud för att ni har fina tänder!! Värsta som finns. Vill vara liten. Inte känna någon press, inte bry sig om utseende eller träning, ingen mens, inga långvariga problem och ingen tandställning - så går mina tankar idag.
Haha, jag och söta Cornelia för x antal år sedan.
 


cajsa

jag vet vilket helvete det är med tandställning, men ska man va fin får man lida pin!
hur länge har du haft din tandställning och hur länge ska du ha den?
har det blivit någon skillnad än?
svara gärna i ett inlägg :)

jättefin blogg har du!

2012-06-25 / 20:55:27

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback