RHODOS

Eftersom att jag är i Polen så tänkte jag att jag likagärna kan visa lite bilder från en annan resa jag har varit på, RHODOS. Varit där 2 gånger, men visar bara den sista nu. Kan ju säga att jag var redigt ful på den tiden, så ni får inga bilder på bara mig :P hahah.

I Rhodos bodde vi iallafall jättefint. Och dessutom så fanns det många aktiviteter vi fick göra. (men ja, vi fick betala) Vi åkte bland annat på en slags ring efter en båt, tror vi välte runt typ 6 gånger haha, men jäklar vad kul det var!

Vi var på ett vattenland. Typ som skarasommarland, fast mycket större. Jag och Jeppen äälskar ju sånt där, så klart att vi testade allt!


En dag åkte vi ut med en stor båt till en plattform ute på havet. Där skulle jag och Jesper få dyka! Och nu menar jag dyka på riktigt haha, med gas grejer och allt. Sedan fick vi snorkla efter. Bland en massa koraller, fiskar och allt var det var, jättefint!


Hemresa. Väldigt nöjda över de 2 veckorna vi var där. Så himla glad över att min familj reser så ofta som vi gör, älskar det här, hihi.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback