5 extra

1. Jag älskar att berätta om mig själv, om saker jag är med om och om vad jag gör.

2. Jag mår typ dåligt när jag solar solarium. Gjorde det för första gången igår (egentligen typ inte, solade i 4 minuter haha) o jag kommer nog inte göra det igen. Jag tycker att det är riktigt tråkigt att vara "fejk" brun. Och jag förstår egentligen inte att man kan vara stolt över den färgen man får då. Spela roll om man är "blek" på vintern - alla tappar lite färg då. Inget illa mot er som solar, det bryr jag faktiskt inte mig om. Det här är bara för mig själv som det gäller :-) Dessutom får jag lite "cellskräck" där inne, skulle inte kunna vara där under en lång tid.

3. Jag har en vinnarskalle. Brukar börja "tjafsa" om jag har förlorat ett spel eller inte, fast inte på fullt allvar.. ;-) Jag kan bli tjurig och känna egen skuld över att det går dåligt. Men om jag förlorat t.ex. en innebandy match så äre bara så, då är jag ingen dålig förlorare, men jag blir inte den gladaste heller.

4. Jag brukar ha ett jäkla bra tålamod när det gäller om andra personer som irriterar, skriker, tjatar, klagar osv.. Men när det tar slut, då blir jag arg.

5. Jag blir faktiskt ganska lätt avundsjuk. Men det brukar aldrig vara någonting jag varken visar eller snackar om. Så jag tror knappt att det är någon som märker det. Det är bara tankar jag har - och det är inte mycket jag blir "avundsjuk" ;-)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback