mars månad

Åkte till stockholm med julia, adrian och erica. Kollade på tyler ward och shoppade nästa dag! Sen åkte jag tåget hem med erica.

Klart jag visade upp kläderna! Fick dom i födelsedagspresent, är fortarande skiitnöjd. (är inte allt på bilden)

Morbror och kusin fyllde år, och tillslut jag och min fina bror. Kakor, kladdkaka, glass, tårta, dricka och presenter - 10 kilo tyngre.

Chillat lite på hemkunskapen på gäddan, gud vad fina vänner jag har

Konfirmations dag i västerås. Gudtjänst, teater, tacos o disco. Kom hem halv 1 och åkte direkt upp till lagfesten. väääärldens bästa lag ♥

Var det något mer? Nej, glöm det. Nu åker jag in till stan och möter erica!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback