något du inte har hört tidigare

1. Det händer väldigt ofta att jag säger en sak och ångrar de i nästa sekund.

2. När jag får en gullig komplingang får jag ont i magen, jag blir så himla glad och det
är ofta som jag inte vet vad jag ska svara. En komplimang kan göra hela min dag.

3. Hur jag tycker om mitt utseende ändras hur snabbt som hellst. Ena timmen kan jag tycka om det,
kan tycka att jag är lite fin - nästa timme blir jag äcklad av att se mig.

4. Även fast jag egentligen inte är ledsen så får jag väldigt ofta gråten i halsen, haha skitirriterande.

5. Jag kollar väldigt ofta tillbaka på gamla sms och konversationer som gör mig glad.

6. Jag blir hur lätt som hellst irriterad på småsaker. Någon som smaskar, kluckar, andas högt, tjuter genom näsan,
rör på benet, snarkar. Och jag tycker det är skitäckligt med rapar, haha...

7. Jag känner mig som ett barn på 6 år nu när jag har två stora gluggar i munnen, jag skäms över mina tänder.

8. Det är många som gnäller på att jag pratar snabbt och slarvigt.

9. Jag har inte kollat på en skräckfilm på flera år, kommer knappt ihåg hur jag reagerar på dom.
Är bara livrädd för hur jag kommer vara efter, så jäkla lättskrämd haha..

10. Jag får väldigt ofta "ryck" när jag halv sover. Speciellt när jag solar eller sitter
i en bil/buss, men jag tycker att det är skönt, haha!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback