svar på frågestund

- vad tycker du helt ärligt om mig?
Julia Nilsson, jag tycker att du är en grymt härligt tjej! En tjej som jag saknar jättemycket och som är skitlätt att
prata o kunna slappna av med. Är en riktigt söt tjej också!

- vad är det du mest saknar hos mig?

Julia. Om jag tolkar frågan rätt så står svaret egentligen där uppe. Du är så jäkla rolig och gjorde så att man var
glad hela tiden. Lätt att prata med :-) Saknar just dom stunderna.

Hur många läsare har du per dag?
När jag bloggar "som vanligt" så brukar jag alltid ha runt 50.

Vilken är din favorit outfit?
Oj, har typ ingen speciell. Men trivs i en luftig instoppad tröja i svarta jeans. Eller bara ett linne o jeans shorts på
sommaren. Typ något av dom här två vid den här årstiden, något som är skönt att ha på sig helt enkelt:


Vad tycker du om mig?<3333
Alva Zakrisson. Hur skööön brud som hellst. Alltid så jäkla kul med dig, o lätt o prata med, hittar på grejer, är
skitsnygg o blablabla.. Tycker om dig bruuuuuden <3333

Dem 5 snyggaste 97 i arboga!?!?
Antar att den skulle komma på frågestunden? Haha, att dom här alltid ska komma. Det är många som blir finare
pågrund av dens uunderbara personlighet, eller att man blir fulare pågrund av det, men..
Killar: Max Norstedt, Oscar Andersson, William Hellström, Kevin Nordin.
Tjejer: Clara Josefsson, Jennifer Wickman, Jennifer Holländare, Cornelia Andersson.
Jaaa, det blev bara fyra på båda, är så jäkla svårt att välja sen.

Favorit klädaffär?
Just nu är det nog Gina Tricot. H&M är också bra, men bara på nätet, är så himla rörigt där annars.

Gillar du någon?
Nja, inte just nu.

Längd och vikt?
Jag är 168,5 cm, väger 59 kg.

oskuld?
Jaa

välj ett val!
(jag markerar det jag tycker är bäst med fet text)

Sommar eller vinter?

Skog eller hav?

Villa eller lägenhet?

CocaCola eller Pepsi?

Sandstrand eller klippor?

Bada eller duscha?

Innebandy eller fotboll?

Rosor eller tulpaner?

Äpple eller päron?

Frisk eller sjuk?

Sminkad eller osminkad?

ryggsäck eller väska?

Bok eller film?

Fredagkväll eller lördagmorgon?

förhållande eller singel?

Kött eller fisk?

Göteborg eller Stockholm?

Ragga eller raggas?

Choklad eller lakrits?

Överraska eller överraskad?

Vad gör du om 10 år?
Oj, då är jag 25 år gammal, har förmodligen flyttat hemifrån, om jag går gymnasium i Örebro har jag nog flyttat dit. Skulle aldrig tänka tanken att flytta långt ifrån min kära familj och mina vänner. Har skaffat ett jobb, och jag skulle gärna vilja åka ut på en utomlands resa med äventyr med någon utav mina tjejkompisar. Kanske har skaffat en pojkvän? Tycker det är helt omöjligt att svara på. Jag lever dag för dag, resten får vi se hur det blir! Ett steg i taget, snart ska jag välja gymnasium och linje. Har redan lite ångest för det.

3 snyggaste 97 killarna i arboga!?!,
Är skrivet där uppe ↑

Favoritglass? :)
chocklaaaad!

Bästa upplevelsen i hela ditt liv? :-)
Det måste vara USA. När vi var på alla shower och "upplevelseparkerna". När jag fick hålla i en aligator, mata o
klappa delfiner osv..

Hur fixar du ditt hår varje dag?
Det är heeelt olika, vad jag har lust för att göra. Men jag brukar aldrig krångla, om håret är jobbigt slänger jag upp det i en toffs. Ibland har jag lust för att platta det, men oftast så går jag omkring i mina naturliga lockar.

Du har jätte fint hår! Gör du något speciellt med det för att få det så, typ nån speciell inpackning, stylingprodukt? :-)
Åh tack snälla! Desamma (hanna persson)! Jaadu, det beror ju på i vilken frisyr du menar. Men helt ärligt så använder jag ingenting haha. Jag tänker bara på att inte slita ut håret för mycket, jag hatar när jag känner att det är slitet, det känns ofräscht. Så när jag väl plattar det använder jag värmeskydd! Dessutom har jag aldrig någonsin färgat eller något, så mitt tips är väl helt enkelt att låta det vara haha ;-) Ibland använder jag lite glänsdroppar (eller vad man nu ska kalla det) i håret för att få lite mer lockar än vad jag vanligtvis brukar ha. Men använd inte för mycket, då blir håret flottigt! Egentligen kan jag ingenting om hår. (mina egna lockar när jag tycker om dom som mest ↓↓↓↓, men har oftast stora, feta o klumpiga vågor.)


Vad tycker du om mig?
I kommentaren står det Sara. Men vet tyvärr inte vilken Sara, så om du kommenterar ditt efternamn så svarar jag gärna!

har du varit full någongång?
Nej, det har jag inte varit.

är du nöjd med ditt utseende? Vad tycker du om mest/sämst?
Asså, njaa. Kan nämna 27743900 personer som ser mycket bättre ut och som jag skulle vilja se ut som, men det finns vissa som "ser sämre ut" än jag. Och jag tycker själv inte att jag är ful, men inte snygg heller.
sämst: hållning, rumpa, leende o höft.
det jag tycker mest om har jag ingen aning om, är inget som jag tycker är riktigt fint. Hatar när andra säger
typ händer, naglar, ögonbryn osv.. Så säger ingenting här haha!

Hur länge kommer du ha tandställning? Och när får du det?

Enligt tandläkaren som jag var hos för några veckor sen så kommer jag ha tandställning i 1,5 till 2 år. Jag ska dra ut två tänder i slutet av mars för att mina framtänder ska kunna rätas ut, så jag kommer få tandställning på de tre bakersta tänderna (den kommer alltså typ inte synas) i slutet av april för att det ska göra plats till resten, sedan får jag en räls som täcker alla tänder på överkäken senare på året.

Vad tycker du om mig? :-)
Fanny Tiredal, jag tycker att du verkar vara en riktigt härlig tjej. Jag känner dig inte så bra, men du verkar vara skitsnäll. Och en riktigt glad tjej, har alltid ett leende på läpparna när jag ser dig, haha! :-) Du är dessutom duktig i innebandy!

hej, vad tycker du om mig?
(Sanna H) Tjenare! Oj, jag tycker att du är en ashärlig brud (märkte nyss att jag skrivit de till alla, hahah...). Jättesnäll åå lätt att prata med. Som jag saknar lite att vara med, så jääkla mycket som vi var sommaren 2009 och allt vi hittade på, heeeeeelt sjukt! din födelsedag gumsan.


Vet du vilken linje du ska söka?
Nej, jag har faktiskt ingen aning, alls. Jag börjar nästan redan nu få lite panik av det, vad ska det bli av med mig? haha..



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback