TILLBAKA

Jääklar vilken bra vecka/veckor jag har haft nu när jag har varit borta från bloggen. Har varit så himla glad i februari,
hela tiden. Kääärlek till er människor som finns runt omkring mig ♥ Såå vad har jag gjort?

hängt på donken med stina o erica

träffat på cassandra o matilda när de hälsade på i arboga, fina bruuuds

varit på gustavsvik med stinis.

felix gjorde min dag med att få en bok i pannan, haha gubben ♥

träffat bruudarna två gånger hos erica - bäästa

varit i backen med julia, uuunderbar tjej de där

varit hos tandläkaren för information om tandställning o grejer som aldrig kan bli klart...

varit dunderglad över det fina vädret o att snön har försvunnit en stor del

hängde med alva o clara, dagen innan dansuppvisning. var även med alva en dag, kort, övernattning, dans o onyttigheter.

dansuppvisning, o jääklar vad kul det var!!

Tyler ward (som var i fredags!!!) med julia och erica, och en heldag på färna spa för massage
med mormor o mamma (som jag ska till nu på fredag!!)

det jag har bild på och som jag orkar berätta om. frieeeends ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback