du gör mig på bättre humör

Okej, tar er tid och titta ut genom fönstret i två sekunder. Hm, det ser inte så kul ut va? Här hemma är det iallafall moln över hela himlen, blåser gör det också. Sen tar ni er tid och tittar på bilderna under, hur underbart ser inte ut? Och hur varmt ser det inte ut?!? Jag drömmer mig tillbaka.




Jag har precis svarat på alla frågor som ska komma på kemiprovet på torsdag. Franska revolutionen måste jag börja med men jag kan inte koncentrera mig när jag inte förstår så jag hoppar det ett tag. Jag har inte hunnit träna än, tänkte göra det vi tre men tappade lusten när jag såg blåsten ute. Hoppas de lugnar ner sig så kan jag springa ut en liten runda senare. Att åka in till stan blir heller tydligen inte av. Och nu ser jag att det här blir ett väldigt långt inlägg där ungefär 1 av 10 läser. Så avrundar här, bratackhej!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback