Årsresumé del 1

1. SM i Umeå med länslaget, ååå vad jag saknar det och tjejerna!! // 2. Då det var SNÖ och KYLA, som det ska vara när det är VINTER.
3. Återträff med länslaget. Gud vad jag saknar den här tjejen, bästa Matilda! // 4. Skolan började efter lovet. Och Mietek kom och föreläste
om hur han överlevde förintelsen. Hemskt! // 5. En fest hemma hos Evelina.
 
1. Min allra sista, fullständiga dansuppvisning. Saknar att dansa, men skulle aldrig börja igen. // 2. Jag började få riktigt långt hår,
och äntligen växte mitt självförtroende och jag blev såå mycket starkare. // 3. Min födelsedag. // 4. Det började bli varmare och vi hade
spanskaafton i skolan. // 5. En bra dag helt enkelt. Ni vet såna där speciella dagar då man bara är allmänt lycklig? Japp.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback