i told you so

"Varje dag du väntar, är ännu en dag som aldrig kommer tillbaka"
Tänk att one tree hill kan få mig att fatta så svåra beslut haha. Har blivit heeelt besatt av serien, kollat på 1,5 säsong på tre dagar, fööör bra!
 
Slutade skolan 11.35 idag pga att historialektionen var inställd. Sedan åkte jag hem och sov ett tag och nu kollar jag på one tree hill. Innebandyträning ikväll också, hela dagen förstörs av att det är löpning innan, värsta jag vet haha.. Men den här veckan är sååå bäst så det gör ingenting. Idag slutade jag alltså 11.35, på fredag har jag sovmorgon till 10.10 och på måndag är det sovmorgon till 11.40!!! Lyckotårar typ, HUR SKÖNT
 
haha schysst bränna, bästa rhodos
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback