julafton

"Martin Gravé har gett dig 110 påsar vätskeersättning som vi skickat till barn som verkligen behöver dem".
Det var nog min bästa julklapp, jag blev såå glad och sååå stolt. Alla har det inte lika bra som jag ♥ världens bästa föräldrar.

Annars är jag jättenöjd med mina andra julklappar också. Jag fick bland annat de ni ser på bilden under, fick ralph lauren
parfymerna av Jesper! Det bästa är nog att jag ska få åka och köpa en ny säng ockå, äntligen!!
 
Idag står träning och städning på schemat. Har börjat rensa hela mitt rum och blev inte riktigt klar igår. Håller på och planerar hur det ska se ut
nu när jag ska köpa en ny säng + måla om de röda väggarna till beiga :D Kommer bli jättebra!! Hoppas ni hade en bra jul, kramisar.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback