gårdagen

Hade det helt okej igår! Åkte till Örebro för att kolla på Jeppes sista seriematch, fick med mig ett par löparskor + vindjacka och springbyxor också, supernöjd! Stressade som fan när jag kom hem, packade väskan och åkte iväg till Johanna. Drog vidare på fest när vi var färdigfixade men stannade inte där så länge. Blev en ganska tidigt kväll och vi kom hem till Johanna redan vid 12. Jag sov kvar där och idag åkte vi och tittade på herrarnas sista kvalmatch i Västerås. Snart kommer lilla släkten hit för att fira mig och Jesper som fyllt år, är bara 2 dagar mellan våra födelsedagar ju haha! En skön helg helt enkelt, och bara en vecka kvar till LOOOV, om jag behöver det!!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback