It’s another day, and I know what I have to say

Hallå! Har bänkat mig framför spy kids och ligger i soffan, haha alltså bästa!! Finns inget som slår barnfilmer. Idag då? Har varit i skolan och åkte till tandläkaren för att typ ta kort och spänna tandlställningen. Uäääk äckligaste tandläkaren ärligt, haha värsta nybörjaren typ. Kötta in kameran i halsen så att jag kunde passa på och få kvällningar och frågade mig om vad jag tyckte vilken "tråd" som skulle vara bäst för mina tänder i tandställningen? Haha alltså bra ":)))))". Ska få ta bort den i höst också = senare än vad jag hade tänkt mig = jag börja lipa igen.  hahah standard, varför är jag så töntig för? Nu ska jag gå och hämta glass och plugga till fysik nationella imorgon, taggar till mitt första FFFFF, tjiiiho
    



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback