victoria secret

Detta ska beställas hem till mig, wiiiihooo bästa att fylla år!!!! Ska åka iväg med mamma och köpa in en klocka som jag har letat efter
i tusen år också, kommer bli så bra!! Kommer döda mig själv om inte bikinin passar perfekt som den ska.
 
Sitter och grinar över pappas snarkningar i soffan, han har nog fått en bok i skallen 12 gånger nu hahah. Förstår inte hur svårt det kan vara att andas normalt eller att stänga käften och hålla tyst? Ska dra mig här ifrån och lägga mig i sängen istället. Har varit så himla duktig flicka idag, städat hela mitt rum två gånger för att jag ville göra om lite, slutade med att jag ställde tillbaka allt så som det var från början hahah, men finare blev det iallafall. Så får vi se om de håller sig städat längre än 2 dagar den här gången ":))". Nää godnatt nu, pussar!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback