träning

En sak jag hatar, det är hur DÖMANDE skolsköterskan i skolan faktiskt är. Jag var på hälsosamtal idag, och att hon kan säga hur mycket man ska
väga endast beroende på ens längd blir jag så jävla irriterad på. Det där med matsmältning, muskler och sånt då, räknas inte det? Hon borde inte
ens ha rätt att säga till mig om jag ska gå upp eller ner några kilon. Om man mår fullständigt BRA och har en kropp som
man själv trivs i så har inte hon något att säga till om. BLÄ.
 
Efter skolan gick jag iallafall upp till gymmet, sprang i 20 min och tränade mage, gick ganska bra. Onsdagar är en träningsdag då jag egentligen
bara vill röra på mig lite för att koppla av, eftersom att jag har innebandy både tisdag och torsdag. Nu sitter jag framför datorn och pluggar
spanska och svenska, ska snart sätta på ett avsnitt paradise hotell också. pussss
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback