Bra helg

 
- Två snabba från igår.
 
Har haft en jätteskön helg. I fredags gick jag med på jobbet för allra första gången (där jag ska sommarjobba) för att lära mig
det jag behöver och senare hade jag en kväll hemma med föräldrarna då vi kollade Lets dance och åt tacos.
 
Igår var jag med Viktor hela dagen. Vi gick till Ica och köpte naturgodis och gick sedan hem till honom. Hoppade studsmatta, solade,
lyssnade på musik, pratade och tittade på en film. Vid halv 8 cyklade jag till Johanna där hon och Erica var, vi åt gott och pratade om allt möjligt.
 
Idag har jag varit i Vasahallen i princip hela dagen för att kolla innebandy, och när jag inte har varit där så har jag solat. Klockan halv 7 åkte
jag till Julia med några brudar för att prata om Valborg (som jag ändå inte kommer vara med på haha) och jag kom precis hem därifrån nu.
Imorgon kommer Rahel och de andra tyska tjejerna hit!! Helt sjukt hur snabbt tiden går, hoppas den här veckan går lika fort haha!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback