En tysk vecka

   
Igår kväll kom de tyska utbytesstudenterna hit till Arboga för att bo hos våra familjer i veckan. Jag kommer förvånansvärt bra överens
med min tysk och jag känner faktiskt att det går ganska bra ändå, så bra att man överlever veckan åtminstone!
 
Jag och Rahel sitter just nu inne på Jespers rum (Rahels rum för veckan) och pratar lite medan hon pluggar och jag bloggar. Tidigare idag hade jag
skriftligt nationellt prov i engelska vilket kan ha gått hur som helst och ikväll ska vi förmodligen spela brännnboll haha! Vi får se hur det slutar.
Jaja, jag hoppas iallafall att dagarna rullar på den här veckan och att nedräkningen till sommarlovet går fortare än väntat, längtar så!!  KRAM


Farmor

"Lyckatillkram"
Hoppas den räcker till mycket.

2014-05-01 / 09:56:21

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback