NOLL motivation

Den här månaden har jag verkligen känt en sak, just nu HATAR jag att träna. Jag har verkligen tappat all motivation till träning hela den senaste månaden, jag mår dåligt av att träna. Jag HATAR att gymma och jag HATAR att springa. Idag har jag inte ens lust för innebandyn och jag hatar att vara svettig och känna mig utmattad. Det är verkligen sjukt för att vara mig, jag som har tränat 6 dagar i veckan i snart 2 år nu.
 
Nu när jag inte har rört mig ur fläcken på tre veckor på grund av sjukdomar och resor så måste jag dessutom börja om från noll. Jag har ingen kondition alls kvar och bara om två veckor så börjar försäsongsträningen, vill inte ens tänka tanken på det, uuuäh..
 


Gudrun Gravé

Visst kan det bli för mycket av allt. Lagom är bäst brukar man ju säga.
Hoppas du kommer igång med något igen.
Kram

2014-05-01 / 09:51:34

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback