Besviken

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Från början när jag såg dessa kommentarer började jag skratta och tänkte att det endast var omoget gjort. Men nej, nu när jag tänker på detta, så blir jag ledsen. Ja, jag tar åt mig. Grattis, nu fick du precis som du ville, hoppas att du känner dig stolt över dig själv.
 
Jag förstår inte. Jag VET att varken jag eller Viktor har gjort dig något, och jag VET att vårat förhållande bara angår mig och honom. Du har inte ens rätt till att yttra dig om sådana här dumma och kränkande kommentarer. Jag blir så besviken, varför kan du inte bara glädjas? Varför vill du förstöra? Och NÄR ska människor lära sig att sådant här bara är fel. Det gör människor ledsna och vad är meningen med det? Du har inte en aning om hur förhållandet mellan mig och Viktor är och du har inte en aning om hur mycket/lite sårade vi kan bli för sådant här. Det var bara igår som vi tog steget att göra detta officellt och gå ut med det till alla vi känner, att jag älskar Viktor så mycket, för den HAN är. Jag öppnar mitt hjärta och det hinner bara gå en dag innan jag får sådana här kommentarer som är till för att klanka ner på mig/oss.
 
Jag tänker inte bara radera de här kommentarerna och låtsas som ingenting för det här är FEL och du sårar mig och det ska du fan veta om. Jag hoppas att du tänker om nästa gång för det här är pinsamt gjort av dig. Jag och Viktor tänker inte ändra på oss bara för att du har idiotiska åsikter och det här kommer inte att påverka oss alls i fortsättningen. Tack för mig.


erra

dom är bara avundsjuka för att ni mår bra med varandra, idis! försök strunta i dom. puss på dig vännen <3

Svar: många kramar till dig <3 <3
ida gravé

2014-08-26 / 09:42:20

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback