Juli/Augusti månad

I och med att jag jobbade så pass mycket under juli-månad hann jag faktiskt inte göra så mycket. Så fort jag fick lediga dagar umgicks jag med vänner eller Viktor, åkte och badade och liknande. Därför slog jag nu ihop juni-månad och augusti-månad i ett och samma inlägg. 

Hade några roliga kvällar med släkten. Spelade kubb, hade småtävlingar, åt god mat och hade allmänt trevligt. Shoppade rejält en dag med Vera i Örebro, har kläder jag kan visa upp lite senare! Började umgås mycket med Viktor och hade många bra dagar tillsammans ♥ Tillsist kommer vi till höjdpunkten då jag, mamma och pappa bokade en resa till Kroatien, bara en vecka senare åkte vi! Och det var såå fint!!
 
Jag och Stina bestämde oss spontant för att bygga en koja och det slutade med världens mysigaste som vi sov i över natten! Har även hängt hos henne och gosat med hennes urgulliga kattungar. Jag hade problem med ögat i några veckor som svullnade varje kväll och natt, haha så jobbigt! Men som tur var så gick det tillslut över, har dock ingen aning vad det var för knas som hände. I slutet av sommarlovet hade vi innebandyläger och snart drar säsongen igång igen, tiden går såå fort! Hann även vara på några sma hemmafester här och var.
 
Träffade tjejerna en del sommarkvällar för skitsnack och god mat, på en av bilderna ser ni Emilias lilla valp från en av kvällarna, så SÖT. Någongång här emellan firade vi också fina vännen Sanna som fyllt 17 år. Sedan kom medeltidsdagarna och jag umgicks mycket med Frida och festade lite en kväll. Åt även ute på stan och hade det mysigt med vänner.  Avslutade sommarlovet på bästa sätt. Jag och Viktor tog tåget till Örebro, åt god mat och tittade sedan på bio.


Susanna Maria J

Härliga Augustimånad.. Synd att den är över nu.

2014-08-31 / 07:47:51
BLOGG: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback