Juni månad

En hel del träning med försäsong och mycket löpning. Min kära bror tog studenten och jag började få sommarkänsla av att fika ute med vänner. Jesper och hans flickvän Anna var i Turkiet en vecka och kom hem med mina drömmisar, Nike air max! Kostade bara 350 kronor så han fick köpa med dom till mig hihi :-). Dessutom fixade jag mina naglar på lilla spa, vilket jag blev jättenöjd med precis som förra gången!!
 
Både Johanna och Jesper hade bal i Örebro och min avundsjuka går inte ens att prata om. Jag gick ut första året på gymnasiet med betyg som jag är nöjd över. Jag umgicks också en del med Jakob men långa promenader, fika och snack. Sedan kom midsommar och det firades hemma hos Frida med vänner, kvällen avslutades hos Viktor. Veckan efter började mitt sommarjobb på Bergmansguld där jag har jobbat hela sommaren, och ni ser chefens hund på bilden. Bästa, finaste Masse!! Tillsist hade laget också lagfest tillsammans med herrarna, var en rolig kväll som tyvärr slutade lite tidigare än väntat bara!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback