Kroatien 2014

 
Första dagen då det SPÖREGNADE. Då tog vi en lång bilresa till Bosnien - Mostar och tittade runt. Så fint!
 
Även detta första dagen. Vi åkte lite spontant till en lagun i Imotski, ni ser den längst ner på bilden. Egentligen så mycket finare i verkligheten, kan iallafall säga er att det var en pina att GÅ ner och upp till och från det här stället, ni kan ju se hur smart vägen var byggd haha..
 
Inte världens charmigaste bild, men måste visa vår söta hyrbil som vi hade i tre dagar haha!
 
Vi åkte till vattenfallen som jag tjatat om så länge, ska väl inte klaga, ni ser ju.
 
Strandhäng, i det finaste och klaraste vattnet jag någonsin sett. Vet att de skiftar på bilderna, men det var helt kristallklart och man kunde se detaljerna på botten från tiotals-meters avstånd. Dock klarade jag bara två dagar innan jag fick soleksem och däckade helt i solstolen haha!


Jonna

Gud vad det ser härligt ut!! Om du är intresserad får du gärna vara med och delta i tävlingen på min blogg där du kan vinna en canvastavla på 30x30cm med kanske någon av just dessa bilderna? Kram <3

2014-08-13 / 16:07:09
BLOGG: http://glossfashion.com/jonnadahl/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback