Sommarkväll (2)

Min lilla "kusin" Joel och faster hälsade på här i Arboga i tre dagar. Jag träffar dem endast 1-2 gånger per år  eftersom att dem bor så långt bort (utanför Bollnäs) så det var himla roligt! Jag träffade även farmors bror och syster som jag inte har träffat sedan farfars begravning 2006. 
 
Vi var iallafall hemma hos farmor och åt god mat på måndagen och på tisdagen jobbade jag. Farmor och company (haha) kom och hälsade på mig på jobbet och senare på kvällen var Joel och Anna (min faster) hemma hos oss. Så roligt att träffa släktingar igen efter så lång tid, och det är heeelt sjukt vad Joel växer, tänk att han redan är 7 år nu?! Bilder från de två dagarna:
 
Farmors brors hundar. Det är helt sjukt hur bra uppfostrade de är.
 
Joel körde straff-turnering i fotboll med oss och det kändes som om han sprang runt i flera timmar haha! Snacka om energi.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback