Årsresumé del 5

1. Öppet hus på gymnasiet. // 2. Volleyboll-tunering i skolan, OJ vad vi sög haha! Calles teams. // 3. Spelade innebandymatcher och
vi fick vår egna lilla maskot haha! Bästa Axel, helt störd haha! // 4. Laget sålde fika för höstdansen (?). Då utvecklingsstörda dansade
i medborgarhuset. Dansade nog mer än vad jag jobbade haha, så söta! // 5. Vår första vinst för säsongen, och nu går det bättre! //
6. Jag fixade mina naglar på lilla-spa och dom blev sååå fina!! Dom höll i hela 6 veckor innan jag tog bort dom själv!! VILL HA IGEN
1. Julafton med släkten hos mormor och morfar, såsom det alltid har varit. // 2. Laget jobbade på julbord för ågården, var superkul!
Vi serverade, stod i garderoben och dansade hela kvällarna. // 3. Nyårsafton och glada jag innan jag råkade radera heela min spotifylista
med 300 låtar, haha aldrig mått så dåligt. // 4. Myskvällar tillsammans med tjejerna. // 5. Julavslutning med laget + herrarna. Mixtunering,
pizzakäk, julklappsbyte och feest. // 6. Jag sprang milen för första gången i mitt liv. Var så trött att hela jag skakade när jag tog kort, därav
kvaliteten hahah! Nu vet jag att jag kan springa både fort och långt om jag vill, jag måste bara ha tålamodet då jag tycker det är sååå tråkigt.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback