bekännelser

 

♦ Jag är en prefektionist. Jag blir aldrig nöjd med något om jag inte är bäst. Det spelar absolut ingen roll om det gäller skola, träning,
spel eller liknande. Detta är väldigt bra - då det driver mig och gör att jag försöker prestera. Men det kan också vara väldigt jobbigt
- då jag har svårt att bli nöjd med det jag gör, vilket resulterar till att jag ofta blir besviken och känner mig otillräcklig.
 
♦ Jag går nästan alltid efter hjärtat. Vilket också kan vara väldigt bra och även dåligt haha. Det gör att jag är väldigt ärlig, aldrig
vill såra någon och alltid hjälpa till. Men ibland måste man faktiskt använda hjärnan och tänka efter vad som är rätt och fel för en
själv, vad man förtjänar och hur mycket saker är värt. Det är jag väldigt dålig på.
 
♦ Jag är beroende av fräscha naglar. Det utgör en del av mitt utseende och utan fräscha naglar känner jag mig osäker helt
enkelt. Menar inte att de behöver vara jättelånga med fransk manikyr, bara de är filade och ser vårdade ut.
 
♦ Jag drömmer väldigt ofta en och samma mardröm. Jag brukar drömma att en av mina familjemedlemmar försvinner ut mitt liv,
vilket är hemskt. Detta gör mig väldigt rädd och därför vill jag spendera ganska mycket tid med min familj. Jag älskar dom såå mycket.
 
♦ Jag vill arbeta som psykolog. Detta är något jag har kommmit fram till på de senaste månaderna. Jag har alltid fått komplimanger av
vänner att jag är en väldigt bra lyssnare och även kan ge råd, och jag ser mig själv som en sådan person. Om jag bara skulle kunna
koppla bort arbetslivet från privatlivet i ett yrke som detta så skulle det passa mig perfekt. Jag vill hjälpa människor och det
gör verkligen en psykolog. Går helt rätt linje för det också - samhäll, beteendevetenskap.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback