helgen

Lördag: Gick upp halv 1 (!!!) och tittade lite på film medan jag väntade in att klockan skulle slå 5. Då åkte jag in till stan där jag mötte upp några
tjejer från laget. Vi åkte till en backe uppe på brattberget där vi åkte pulka, grillade och drack varm oboy. Var jättemysigt!! Senare hämtade
Viktor (kusin) upp mig, sedan följde jag med dem hem och åt god mat. Där bjöds det på tacotårta, kan vara det godaste jag ätit i hela mitt liv!
 
Söndag: Spelade match med dj-laget i sala, tyvärr förlorade vi med 7-4.. Senare på kvällen åkte jag till Julia där tjejerna hade lite kalas för henne.
Det var en lugn kväll och det var verkligen välbehövligt för mig. Detta var en bra helg ♥
   



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback