just one yesterday

 
Jag som skrev till min tysk igår att snön äntligen höll på att försvinna, ååh jag vill inte ha mer snö och slask..
 
Ni ser rubriken? Det är en låt av Fall out boy, alltså shit vad beroende jag har blivit av alla deras låtar, BÄST. Snart kommer jag väl ha tjat-lyssnat
sönder dem haha.. Sitter iallafall i skolan och har gjort det i någon timma, jag börjar min första lektion klockan 10 men så här är livet
som bussbarn. Ganska bra ändå då jag får mycket plugg gjort! Efter skolan följer jag med Viktor hem (som vaanligt) och sedan ska vi
gymma. Idag får jag  mitt efterlängtade sportlov också, BEHÖVLIGT.
 
Uppdatering: Alla första års elever som går linjen Ekonomi & Samhäll på Vasagymnasiet ska på våren åka till Tyskland och bo hos en varsin tysk
familj i en vecka. Vi har precis fått kontakt med de vi ska bo hos och vi åker dit den 3:e april, sedan kommer de hit den 28 maj. Är såå nervös haha!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback